2009-03-29

Jag blir psyko på min familj. Fan de e helt jävla mongo! Jag e värsta offret idag typ :S
Först så säger mamma till mej o gå ut med Bazze, o 10 minuter senare så får hon damp som fan, sen när jag kommer hem så ville hon att jag skulle cykla ner till torgan o posta nått brev, och då tog jag lite tid på mej igen. Och då blev hon ryck igen! Sen kommer patrick hem o börjar tjata om att jag ska hänga med honom ut med reklamen. mist 15 ggr säger han de, o varje gång säger jag nej lungt o snällt, eller iallafall de tre första gångerna. O sen råkar mamma höra när jag säger nej! Säger o säger, skriker kanske. O då får hon damp igen. Sen går Patrick runder o säger att jag e kär i nån, och så skäller jag på han igen, och då e de jag som får skäll? vafan? xD Nah. Söndagar är inte mina dagar. Käkade iallafall en pizza nyss, och nej. Jag gillar inte annabells pizzor. Man kan käka en bit sen tröttnar man på den!
Nu blev jag offer igen!
P: Mamma säg till Pernilla o använda hörlurarna
o så sänker jag så jag knappt själv hör
M: sänk
J: men jag har det!!!
M: svara inte så otrevligt!
Vafan? Jävla med damp asså!
Nah.

Aw, sitter o lyssnar på massa grejjs ifrån så ska de låta förra veckan! Jag blir snart kär i Måns! Haha. Kan inte nån liten snäll get ba säga "jag kör dej till lödde på söndag, och hem" ? Jag behöver en sån liten get nu. Den skulle vara möd omtyckt!

Uh, nu ska jag nog sova. Med det menar jag glo på en film!
Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar