2009-03-30

Uh, sitter med spanskan upp till öronen. Var tvungen o testa o skriva så xD lät kul ha ha! Nej men fan, jag blir dryg. Glosorna, jag kan dem! Från spanska till svenska iofs. Men vafan.. måste dock lära mej dem på andra hållet också! Sen e de alla verben. Tengo verbet, jag lär mej aldrig vad de betyder! Fan de kommer gå åt skogen! Men de e väl så att man har adjektivet sist? typ ett stort hus så blir det ett hus stort? Hm. Sen de där med eksangen.. jag fattar int de fortfarande! Får googla HAHA!

HAr flyttat upp Zelmas bur här uppe nu! Så nu bor hon bakom Tex. (var fan kommer tex ifrån? Nizze-Tex.. nah?) Nu har jag iallafall ont i ryggen. den buren var int så värst lätt. Fick ta reklamkärran till hjälp, men den hade nån jävla knöl som stötte i marken hela tin, så de vart ju int medga lyckat! Nu e den på plats iallafall. Och jag funderar starkt på att behålla henne ändå! För mamma kom med den äckligaste ideen, "vi kanske ska avliva henne istället?" Hur kan hon äns tänka tanken?! Så gör amn fan i mej inte! bara för att man inte har tid med sitt djur så kan man inte bara ta livet av det. Då skippar jag hällre allt annat!För de sista hon ska göra är att dör för att JAG inte har tid. Tid finns de gott om! hela 24 timmar om dagen! Så nej!

Uh. Imon.. har vi samhäll eller ej? Jag har inte alls nån lust att gå upp vid 8, o sen komma till skolan o så har vi ingen! Men jag kommer nog bli illa tvungen? För mer frånvaro ska jag inte ha! Dock så har jag int så mycket. MEN det är faktiskt 2-3 månader kvar till sommarlovet och de e ju alltid så att man chillar de sista veckorna!

Fan jag tänker på Måns hela tin! Jag kan fan i mej inte släppa honom. Han borde bo här i Laholm! Vi måste fan i mej ner till Lödde. Jag har till och med slutat äta godis. Måste spara spara spara! I sommar kommer jag nog bli illa tvungen o plocka jordgubbar! Och det kan jag fan i mej tänka mej! Fatta vad fränt. Man börjar vid 5 eller 6 typ, plockar någon timme, sen har man hela dagen på sej att göra vad man vill. Man kanske får lägga sej tidigare på kvällen, men de e de fan värt! Zindy tjänade fan 15000 på en sommar, och de e ju ändå typ 15 år sedan nästan. Och de 15000 idag borde vara typ 20000 xD Kanske inte men vafan, det e goa pengar! Sen kan man ju ha nått litet jobb vid sidan o tjäna ännu mera! Fan. Nah. Jag måste få en Måns sommar! Annars tar jag livet av mej! Fast först o främst vill jag ha tillbaka min kalender! Ni anar int hur tomt de vart utan den idag! Jag tror den ligger kvar på morfars, eller på bussen. Men jag är ganska säker på att jag la ner den efetr att ha glott i den på morfars! Men jag har ju häller inte rört väskan sedan jag kom hem, jo jag tog upp singlen och korten! Men inte kalendern! Och sen hällde patrick ut allting som låg i den igår, och ingen har rört de sedan dess och där fanns ingen idag?! Röt korv! De vart Måns som stal den ;) Hihi.

Nah nu börjar vänner strax haha. Hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar