2009-03-29

Nah bara för att söt e sötast!



Inte jääätte bra kvalitet. Men vafan jag e ingen filmskapare.

Uh, flyttat fram tiden nu ju, (tror jag?) Och de gick inte jätte bra med o vakna i morse! Dels för att klockan bara var 12 (11) och dels för att jag vart möd trött efter igår. Men My och 2 andra kom hem, så de blev te o gå upp. Plågsamt som fan. Sen blev de ut med Bazze en fet lång runda. varför använder jag inte hans sele oftare? han går mycket bättre i den. Dessutom så är de bekvämare för honom. Dock så har den blitt lite för liten. Borde köpa en större. Men de e för stora! De får nog bli han som får banta. Han ligger ju några kilo över normalvikt haha. Det vart iallafall skit varmt ute. Eller varmt o varmt. Det var iallafall varmare än vanligt.

Nu borde jag ta tag i spanskan!

Hajhaj

Fan då! De går int lite segt med att ladda över klippet haha. Kan väl lägga upp en bild ifrån igår då. Med alla oss.



Lalala, det går ju framåt verkligen. Påtal om mej själv, jag e ju genialisk och väldigt smart osv. Kom nyss på att när man bytar till vintertid tror jag de blir så måste de se konstigt ut i tidningen på tv sidorna! Typ vi säger att ett program börjar kl 12 på natten, sen slutar de kl 12 xD Haha. Fattar ni? vilket jäkla skämt ffs! Tycker dock de e lite synd att tiden inte ändrades förens på onsdag istället. De hade ju varit en fet anledning till att komma försent till engelskan ha ha! För man ska ju inte ändra tiden förens på natten, och på natten ska man sova och då kan man inte hjälpa att klockan ringer en timme senare. Ellerhur? Får hoppas på de bästa till nästa år istället haha.

TADA! Nu e de fixat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar