2009-03-28

Nu e jag glad.
Kom ganska nyss hem! Eller.. nån timme sen haha. Måns e fan i mej nooon! Korv! haha nah, men fan. En liten tönt som typ vart vakt ba kom fram till mej precis innan jag träffade honom o ba "Du får inte ta kort med honom, han hinner inte" Så ba står jag där o han ba "Men ska vi inte ta kort?" Haha xD Så den lille tönten fick vara snäll o ta kort. Jävligt kul det! Fan jag kom inte på nånting o säga, dessutom så babbla han på hela tin xD Typ..

-Hej, de var länge sedan, eh jag vet inte om jag kommer till Laholm, men jag ska försöka, men jag kommer till Halmstad igen. Jag tror de e i juni eller juli. Juni är det nog. Har du inte fått skivan än? det är inte mitt fel, det är cdon! Hur går det i skolan? Ska jag skiva på korten? vad fint kort, oj vad solbränd jag var, när var de? Diggeloo? Ska vi inte ta kort? Ha de bra
Jag ba stog där o ba ja, nej ah, mmm. xD Fan. Men han e söt. Lite kul vakterna gillade nog int de jäääätte mycket. Sen stack han typ, och vafan vi e inte de som ger upp förens han är borta helt! Så vi gick runt o letade! Till slut efter typ nån halvtimme när alla stuckit så kom han haha. Aw. Söt nöt, då kom min talförmåga tillbaka. Och vi snackade om skiva, o cdons damp med att ändra releasedag. Och om de vart två låtar på nån video som vart med på skivan osv. O så tog vi ett gruppfotto! Tönt. Han visste inte hur han skulle ha benen så han slände upp ett på mej? xD Mongo! Sen stack han. Rötkorv. Vi trodde ha stack till flyget. Så vi gick dit o tog busen därifrån. Vi vart HELT säkra på att de vart hans taxi som släppte av honom. De visade sej dock att han tåg tåget! Och de fulaste vart att vi satt på Morfars medans han stog på tågstationen! Tänk om vi vart smarta o tåg tåget hem, då hade vi kunnat träffa han igen! Och dessutom komma med på bambuser haha. Fänsröv!

Nä men idag var en bra dag. Och nu är jag ännu mer fast besluten på att åka till Lödde nästa vecka! Fan. Sen blir de inte förens i juni! Rötkorv! En evighet dit ffs! Men vafan!
HA! en annan kul grejj, de vart snubbar som klätt ut sej till hammare på K-rauta! Och så gick vi fram till en och Hanna blev lite kär i han tror jag haha. Sen på bussen in till stan så kommer antagligen HAN! För han satt o flabbade åt oss hela vägen. Och vi typ viskade till varandra att de vart han osv.. o han ba "det är lugnt, jag hör inget, jag är döv" HAHAA xD Fasen. Ful var han med. Rätt fult faktiskt. Föresten de vart generösa där! De bjussa på varmchoklad, kaffe osv.. och sen gratis mat + cocka! Vilken tur dag! haha. Dock vart inte maten jätte god. Men vafan!
Ja e ful Hedvig

Haj

Fan jag missa nog Babbe & co nu! Jo de gjorde jag xD Röt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar