2009-03-30

Vad e de med mej? Jävla fegis! Nah, de vart lite läskigt! Först så e jag på G upp, o så hör jag nånting ifrån Nicces rum och jag e helt ensam hemma, så jag stannade till och lyssande lite, och då låter nånting igen. Så jag kutar upp o sätter mej i fortöljen med fötterna uppdragna o börjar glo på tv! Sen behövde Bazze gå ut, så jag gick ut först för o se om grindarna vart stängda! Och så kommer jag typ 3 meter ut o då kommer de konstiga vindar o de känns som om någon står o glor på mej bakom planket, så jag kutade in igen! Tog på Bazze koppel istället o stressade honom som fan! Sen upp i fotöljen igen! Sen blev de paus o jag skulle gå ner, och då hörs de sånna konstiga ljud igen så jag kutar tillbaka xD Sen behövde jag mina spanska böcker som låg i soffan, och då känndes de som om någon låg under soffan! Ärligt! det är inte normalt! De e samma när jag går upp för trappan, de kan vara 100 pers runt om kring mej, ändå så måste jag springa upp! Annars känns de som att honom ska sträcka ut handen och rycka till i benet! De e fan sjukt! Lite kul ändå haha. Tror dock att de e för att de blåser ute, kan varit grejjer som blåst ner ifrån bortet utanför Nicces rum! Men tänker man så så sabbar man allt de roliga! Så de kan man glömma igen :)

Fan de e påsk snart? Fan jag kommer aldrig in i de här med att jul o påsk pynta! jag har inte hajjat meningen med det! Liksom, Julen varar ju typ nån vecka och påsken 5 dagar, orka då att börja pynda en månad innan de där jävla veckorna börjar o sen ta bort allting en månad efter? De e ju samma sak som att man skulle börja pynta med ballonger o annat sådant skit nån vecka innan man fyller år? o sen panga dem en vecka efter? Vad e mest hederligast, äns födelsedag eller en människa som förmodligen aldrig funnits födelsedag, dödsdag samt återuppståelsedag? Hade jag börjat fira Morgans födelsedag osv hade folk trott jag vart helt mongo o satt in mej på psykhem. Men va tusan de e exakt likadant! Tänk lite, vår kung. Dör han, då återuppstår inte han. Om han inte får sån där jäkla räddning, och jag förmodar att den int fanns år 0? Och Människor kan inte bara bli gravida helt poff sådär. Dessutom så kommer de inte ner änglar ifrån himlen! Ärligt tänk efetr hur jävla overkligt låter de inte? Och ändå så tror folk på sådant?! Hur många som tror på de nu för tiden vet jag inte, men vafan, vi firar hela hans påhitt! Undras vem den lille jäklen är som kom på hela historian? Det är de ingen som vet! O ändå borde han vara världskänd! Jag tycker synd om de som gick på de han sa. För just nu är de mycket hatade av mej! Nä imon e de Morgans födelsedag! Han är en människa men han föddes av en spya ifrån en Fisk!

Nah, spanskan! Den går framåt! 1 glosa/h gut! Nah. Vid de här laget borde jag kunna minst 2/3 av allt jag ska kunna! Jag kan bara glosorna som jag sa innan. Spanska-svenska! Det e inte bra alls! Sen kan jag typ färgerna och månaderna! Det kommer jag inte långt på kan jag säga! Ska dock försöka lära mej alla glosorna. För de e det som samlar mest poäng! Sen verben också. Meningarna lägger jag nog inte mycket tid på för de e ju bara som glosor ungefär! Så de kanske kan gå bra! haha. Men fan varför ska vi byta till tisdagar sedan? De känns ju inte jätte bra! Jag trivs som det är nu! Puckona får gärna störa.. för de e bara humor! Dessutom, Torsdagar är redan plågsamma så vrf int ta allt plågsamt på en dag o sen 4 chill dagar istället för 2 plågsamma o 3 chill? Nah. Vi borde reda ut dedär.

Nu e jag möd trött o jag funderar en massa inför imon om jag ska gå till skolan som vanligt eller om jag ska chansa på att vi inte får vikarie? Lala. De bestämmer jag imon fan!

Hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar