2009-03-31

Ventni?! Ni e fett med tråkiga! Ni skriver fan aldrig i era bloggar! Jag har fan tråkigt när de blir de där viset! Jävla köttar! Haha. Nah skojja bara till hälften! Har suttit o pluggat verben! De e inte så jätte svåra! Iallafall inte de regelbundna! Sen e de dock svårt o komma ihåg vad de betyder höh? Om jag får träffa Måns på Söndag, då lovar jag att ta tag i skolan VÄLDIGT mycket! Jag ska se till att få VG i Matte då! heh :P haha xD Nej men jag lovar att få VG på geografin, Matten, naturen. Och G i samhälle (vore väl inte fel vilket fall som?) Haha. Inte i betyg nu va, utan på proven. För Vg i beyg.. HA då hade jag firat med tårta utan hallon! De känns hårt! Hallonen ba ligger där o skriker på mej när jag öppnar frysen! Jag borde slänga dem! Vem vet vem som vatt i dem? HAHA snuskigt! Muh, fast jag menade inte så FAKTISKT :) hihi!

Eh, fan om två timmar börjar andra avenyn, och godis skulle sitta mycket fint! Fast jag ska nog hålla kvar vid att inte äta godis fram till Sönda! Jag kan ju gå ner på lörda o köpa massa godis, enbart för att de e billit! Sen kan jag låsa in dem i de där lilla skåpet med kod på. O så får patrick fixa koden o så får jag int röra dem förens på måndag hehe. Så kan man görra ja ;)

Nu e de nog nått skojj på tv. hajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar