2009-03-31

Uh fy fan! jag mår MYCKET illa! Min specialare är att ta frystabär och blanda med yourghurt. Så när jag kom hem så vart de in med bären i mikron osv. O så har jag nästan käkat upp allt, så känner jag nånting runt, de gick int pajj häller när jag försökte krossa de med tunga, så jag spottar ut de, gissa vafan de var för nått?! EN SVART LARV! Känner den fortfarande ligga där helt uppvärmd och död! Öhrk! Fan häller nu ska jag fan i mej sluta äta hallon med! vrf är de alltid döda djur i ALLT man äter? käkade vindruvor en gång, o där låg en rutten nyckelpiga halvt mosad, käkade saft med getingar i. Nä fan! Jag ska bli terian för allting. Jag ska svälta mej till döds!

Spanskan väntar! Vill dock ner till torgan o köpa Godis! Putte o jag gick ner innan, men han vände igen när jag slängde en bajspåse i huvvet på han? Jävla tönt! Han är sur fortfarande, snacka om o bli sur för inget! Hahah!!!!

Nah, hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar