2009-04-13

Av nån jäkligt mysko anledning så väckte mamma mej klockan tio idag. Dock lika bra o gå upp då igentligen! Har precis varit ute o slaggat i 2½ timme i solen! jag blir röd xD Vafan, jag e ju gaaaanska lik pappa, iallafall när jag vart liten. Så va i helskotta kunde jag int fått ärva hans jävla "bli brun snabbt" hud? Damp. Det är orättvist faktiskt. Jag blir bländad av mej själv.

Zelma börjar bli tjockis, och hon är EXTREMT tjurig. Nu får jag inte äns ta ut henne ur buren. Avslöjade sanningen för mamma idag, att jag släppte ihop henne redan första April, hon bara hummade till. Faktiskt så är de ganska bäst att säga sanningen nån vecka efter haha. Rätt fult.

Försökte plugga naturkunskap, men de jävla grannarna ska ge igen på mej för att jag stört dem. Jävla sepen! Helt jävla inteligensbefriade! Vafan..
-Kan du hämta vatten till mej?
-Okej
-Ta inte ett nytt glas din mamma gav mej kaffe i en kopp innan ta den.
-Okej jag ska fråga mamma var den är
3 minyter senare
-Mamma har redan diskat den. Ska jag ta den ändå?
Hallå? Hur jäkla mobbat låter inte det? Jag knäckte mej haha. De e så jävla sjuka den familjen. De skulle grilla, o så fick de inte igång den på ett jäkla bra tag, så mamman kommer ut o ba
-Nä nu går jag in o ringer pizzerian annars kommer vi ALDRIG att få nån mat!
några minuter senare
-nu brinner det, ska jag lägga på köttbitarna?
De kanske int lät lika kul men de vart iallafall roligare än de andra xD Mammans röst ffs! HAHA. huh, de e nästan så att jag kommer sakna deras dumhet när de flyttar.
-Joaaaakim jag matade myrorna med skalbaggar.
-Nä vad elak du är
-nej vi är elaka, vi äter ju kött.
-ja vi är elaka
HAHA. Jag skulle kunna hålla på i en evighet! Borde spela in deras konversationer!

Nah nu ska de bli Pizza dax.
Tja

1 kommentar: