2009-04-05

Uh, snart om nån timme så är de Måns som gäller :D Hihi.
HA! När jag vaknade så råkade jag smälla den ena foten i den andra, och de gjorde jävligt ont, och de gör de fortfarande när man trycker eller når eller sitter med den snett eller hur man än gör. Och jag vette fan varför? nog fan slog jag i den igår när jag höll på o fixa staketet till Bazze, men SÅ ont gjorde det inte. Dessutom så slog jag mej på foten då, inte på sidan. Säkert non liten mygga som gnagt sig in i min fosse o köttat sönder den. Men vafan, så kan de vara haha.

Hihi, mamma håller på o göra bullar :D Gutt. Jag e jäääkligt hungrig. Dock så e de nog int klara förens om en timme typ. Jag e jävligt hungrig. Jag e jäkligt sugen på grillade mackor. Maha, de e så jävla gott. Dock så kan de behövas ett nytt recept. Hehe! Fast ketchup o senap är jävligt gott hihi.

Naj, fan jag vet inte vad jag ska göra nu i nån timme? glo på tv? fan palla! O int är de fint väder häller. fan jag blir invalid. Hur kan de gå ifrån SÅHÄR fint väder til SÅHÄR äckligt? För de e just vad det är! äckligt! Vafan de regnar inte, det känns som om det är dimma, och så är allting fuktigt. Antar att de regnat innan för marken e med blöt. Uh. Jag som trodde de vart på G o bli sommar nu. Där fick jag ki för de!

Haha. Min familj asså. Vad e de med den? Patrick e ju en sån som e helt dampig i djur. Han har ju fan typ tusen katter, 1 hund, 4 hästar och en jävla massa höns. Och just nu är de hönsen som gäller. Så han har beställt ägg på internet och så har han en äggkläckare. Så inatt halv 3 så ringer han mamma o är skit göad o ba "en kyckling har kläckts!" För den lille jävlen har dem på sitt rum!! HAHA! Ärligt, han är fan i mej helt tönt!

Naj, nu ska jag gå o häcka nån anna stans! Trevlans
Hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar