2009-04-25

Idag är alla glada! Nästan.
Lillebror: Fyller år, o pappa har gått med på o köpa myskankor till honom (typ de ända han önskade sej) OCh han ska få åka till Ängelholmsdjurpark.
Mamma: Är massor glad för att det bara är en månad kvar tills Tim kommer hem. Han har typ vatt borta i 7 eller 8 månader. Och så e de en månad kvar tills hon ska bli mormor.
Pernilla.. hon är den ända som inte är jätte glad. Hon blev väckt halv 12. Får en liten utskällning för att jag inte slängde kassarna efetr att jag städat hos kaninerna, fåglarna hade visst stökat till de imorse ha ha, o nu ska hon med till Ängelholm. Visst de vart mitt eget va. Men ändå. Haha. Jo jag e lite glad, Ice age 2 går på tv på fredag :D:D Hihi. Jag e mer glad föresten! Min blå jacka som jag knappt använt sedan 2007.. eftersom att den varit otvättad o skabb eftersom att jag inte ville att Danny autografen skulle pajjas.. mamma ska tvätta den nu! O så kollade hon i fickorna! O där låg 100 kr för fan! Hur kan man glömma de?! Hur i all sin dar kan man glömma hela HUNDRA kronor bara sådär?! Jag e ju fan som en varg över mina pengar! Saknas en tia så flippar jag! Huh ja. De vart iallafall najs, jag hade bara hundra kronor, o de ska jag fylla på mobilen med, så nu har hundra kronor kvar som vanligt :D HIhi :)

Nej nu ska jag o Bazz ut på lång promenad. För han fick inte förlja med i eftermidda. Hur skulle de se ur, Typ imitten en låda med myskankor, dar bak i bakrutan en tik, och på golvet hos mej en kåtgalen hane?! Hm ja! Hm kan se de framför mej! Jag skulle vara korv med mos, fåglarna dunkuddar Patrik oskylldig, bilen i ett dike o tik o hane knullar på som fan! Jo så skulle de nog vatt! Ha ha ha.

Hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar