2009-04-14

Jag har väldigt tråkigt, försöker att inte äta godiset som ligger i filmlådan. Det är svårt. Försöker dessutom ta så lite som möjligt för att lillebror inte ska märka att jag tagit nått. just nu är de ungefär halva påsen kvar, från början var den ungefär ända upp. Jag ser inte fram emot att han kommer hem nån dag i sitt liv. Visst han kan inte begära att de ska vara en hel påse kvar när han är borta ungefär en vecka eller hur? Nej de kan han inte! Så får att fördröja tiden lite så tänker jag ha allmänt kul. Nej de e inte kul, men vad gör man när man tröttnat på att försöka spela starlight rätt på piano, och tröttnat på att hitta en kul låt o spela på gitarren? Inte möd kan jag säga.

Palla de där reglerna som fans, stog bara massa om "den som utmanade dej" "utmana de o de o de" Osv.. o jag pallar inte utmana nån, och jag blev inte utmanad av nån för jag gör de bara för att ajg har tråkigt så reglerna var att man skulle skriva ord med som börjar på första bokstaven i sitt namn som svar. De ni!

Vad heter du? Pernilla
Ett ord på 4 bokstäver? Pank.
Flicknamn? Petronella
Pojknamn? Petrus
Yrke? Pundare
Färg? Pink.
Klädesplagg? Ponchos.
Mat? Pankaka.
Sak i badrummet? Plankor. Till badrumsskåp.
Plats/Stad? Piteå.
En orsak att vara sen? Parkeringsförbud.
Något man skriker? Passarej!
Film? Pearl harbor
Något man dricker? Påskmust.
Sångare/band? Patrick Isaksson!
Djur? Panda
Gatunamn? Plåtvägen
Bilmärke? Paris Hilton. Jo de kommer finnas ett sånt bilmärke en ful dag.
Sång? Prayer
Aktivitet med många deltagare? Parkboare.

Jo så kul kan man ha det. Lala, andra avenyn är snart. Synd att jag redan kollat på de då? Inte kul när inte Kim är med nått ju. Mongosar!

Kladdkaka ffs! De ska jag bota mitt beroende av! Eller ett sånt där ägg Nicco tog med hem ifrån Finland! Ärligt de har stoppat in nougat i ett riktigt ägg som legat i en höna! Så vill man ha nutella typ, så ska man lägga ägget under en höna! Haha jag e genialisk! Nej men en kladdkaka skulle sitta fint va? Måste bara hitta ett nytt recept då. De jag haft hitilss är så tråkigt o gott! Fast fan jag tror inte jag pallar baka? Hällre muffins då ju? Jo muffins! Kladdkakemuffins! De e noon! Haj haj

1 kommentar:

  1. jävla unge jag kommer hem och hämtar de nu cpcpcpcpcpcpcp

    SvaraRadera