2009-04-19

Idag vaknade jag 12:30. Det är ju jäntligen nu som jag ska börja gå upp tidigt för att palla vakna när skolan börjar. Den börjar imon föresten! Min dag har iallfall sett ut så här.
Vakna
Käka frulle
plugga natur
plugga matte
Sitta här.
Jag är stolt. Har gjort alla repetionsfrågorna i matten, och håller på med "hemläxa" det är bra. Naturen, där gjorde jag nog bara 5 frågor. Jag kan inte jobba när det finns ljud. Inte när de gäller att komma ihåg saker. Bra musik som man inte kan texten på går bra. Men inte när folk pratar.

Nu får jag damp. hur fan loggar man ut ifrån en msn som är så gammal att kråkornas mormors farmors pappas kusings barnbarns mosters kusins farmor blablabla minns inte vad jag skulle säga. Jallefall. Ett psyko sitter o skriver fis. Vilket liv! Nu slutade han! TACK. Borde säga att de e Nicces mamma som sitter här! Eller mormor. Ha ha! Då skulle han nog få en käpp i hjulet!

Vetni?! Min dag blev gjord när jag såg att Hanna hittat att det är rix i båstad iår :D Fan det är redigt jävla fett najs! Hoppas Måns kommer dit :D Och Laholms kulturfest, bleecker ska dir och det är gillat :D

Jag borde plugga igen nu -.-

1 kommentar:

  1. nä jag tror jag skiter i en sån kamera, vafan ska jag med en sån till ? :P


    NK suger jag har nästan inte börjat med det än, läst det en gång idag blir det nog, jag orkar fan inte bry mig om det!..

    vad du är duktig med allt pluggande, visst matte kan jag förstå att du pluggar till men NK kan dra sig till rövens ände!

    SvaraRadera