2009-04-07

Men JA JA! haha nah, vaknade halv 12 i middes, gick till skolan vid 1 och e hemma nu. Jag älskar sådanna här dagar! Dock hade vi hörförståelse prov i engelska, jäjä. Ig igen! Jag ligger snart på IG++++ där. Eller säger man minus? Jallefall det börjar närma sej ett streck fast de får man bara om man int går på lektionerna! Ha! Jallefall, nu pallar jag int försöka mera. Jag kommer inte sluta gymnasiet med ett G och de e nått som är säkert. Visst jag kommer inte komma in på nån högskola eller så, men vafan! Jag kommer säkerligen inte dö av det!

Det e ganska fint väder ute, så tror jag ska ner till Lagan med Bazze nu. Höhö. Konsum kallar liiite! Fast tror jag skippar de idag va? Jag har varit lite väl onyttig på sista tiden! Haha. Och de betyder att jag gått upp 2 kilo dessutom HA HA! Fan de e ju rätta takter, men känner att de kilona jäntligen int är så bra. Bara massa fejk. Måste skärpa mej snart! De får bli en tallrik pommes ikväll. De e ju trotts allt tisdag, och jag måste ju fira att jag har slutat skolan en kvart tidigare än vanligt! Eller nått i den stolen. Nej men de e andra avenyn. Ha imon ska folk ha med sej kakor o sånt skit till engelskan. Ärligt. Tror han på fullaste allvar att jag tänker stå här hemma nu ikväll och baka? Nej! "den som inte bakar får inte smaka av de andra" Och? Int nå illa ment, men fan, man vet aldrig var folk haft sina händer innan de rör i smeten! Jag har faktiskt blivit sån på sista tiden, jag vill göra min mat själv!

haha! Bazze o jag lekte kurrigömma för typ en halvtimme sen, o så slängde jag på han en kofta. Sen gick jag ner. Nu kom mamma hem o ba "vafaan? varför har bazze min kofta på sej?" Stackars hund, haha. Han fick inte av den haha. Aw. Nu får jag gå o trösta honom ;)
Hajhaj

2 kommentarer:

  1. Taack :), du är den förste som har kommenterat på länge! Grattis du har vunnit en miljon kronor.... men de är cp tråkigt när ingen kommenterar!...

    jag tror det är IG -

    SvaraRadera
  2. men det är jätte tråkigt. rätt onödigt om ingen kommenterar!..

    man kan nog bara säga IG :P

    SvaraRadera