2009-04-15

Gomon, vetni? målaren vart här halv 8 i dag tror jag, men jag lyckades somna om! Dock så vart han där uppe så de hördes inte. Han e liiiite snäll som kan låta mej få sova! Dock så blev jag tvingad o gå upp halv 11, för mamma skulle iväg o hon ville att jag skulle vara vaken så att inte målaren släppte ut Bazze, än så länge har jag bara sett mamma komma hem och ingen målare! Jag kunde ha sovit nu. Nej så snällt var de inte!

Jag har ont i mitt huvud, jag tramsade lite igår när mamma ville ha datorn så hon skulle smälla till mej i huvet på skoj, o så hade hon en penna i handen o den kötta upp mitt huvud haha. Hon har av någon anledning fått för sej at jag är allärgisk mot nått! När jag käka frulle, så vart jag helt nyvaken, o hon ba "är du allärgisk? dina ögon är helt röda o glansiga!" jo jag e allärgisk mot att gå upp halv 11 en hederlig lov onsdag. Sen gick jag ut till Kaninerna o när jag kom in så hostade jag sånt där äckligt host, sånt som låter som krupp, o hon ba "Är de nånting där ute du är allärgisk mot?" Jo jag är allärgisk mot lov onsdagars tidiga morgns moln! Hm, jo. Dessutom så vill hon fortfarande att vi ska rönka min fot. Men det är onödigt, för det gör jätte ont, men den är inte svullen och de syns inget på den. Och om de skulle vara nått så borde den vara svullen? Fast iofs, jag behöver ju plektrum, så om vi åker upp till Halmstad o rönkar den så kan man ju passa på att dra till musikalen? hehe. Smart jag e?

JAg tycker de ska bli 12 Juni nu, för jag behöver varken April eller Maj. Onödiga månader. HAHA. Jag vill ju inte vara blekfis, och jag kollade på Grey's anatomy o där vart de.. eller nej de vart nog scrubs, jallefall där vart de en snubbe som hade ätit så mycket tomat o morot så att den blivit helt orange i huvudet HA HA. Ochs å käkade mamma en morot o jag ba "Du kommer bli helt gul i fejjan nu, o hon ba "Nä men jag får mer pigment, och du borde äta de om du ska bli brun lättare!" Så jag ska bli kanin nu :D Så igår käkade jag en tallrik riven morod, med fiskpinne och potatis. Haha. Borde vara tvärt om men så vart inte fallet. Fast jag tvivlar på att de kommer o hjälpa! Vi får se.

Nu ska jag nog leta upp en kaninbur, kan behöva en ny när kaninungarna kommer. Hon ahr fan redan börjat boa :) Fast jag funderar på att bara köpa mer kompostgaller, och kräva ner lite hönsnät och sen förlänga buren med kompostgallerna, så de blir en gräsbur med. Hm vi får se.

Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar