2009-04-23

Vetni? Dendär idrottslektionen.. Den har fått mej att få skavmärken på fötterna!! Hade inte direkt jympaskor på mej. Och hon ville att man hade skor. Jä.

Och ljummet te är inget att rekomendera! Just nu sitter jag o läser om boken jag läser på engelskan. Orka läsa hela den, de vart typ 200-300 sidor i den. Så de blev till o leta upp den på wikipedia! Haha. Fan nah. Men jag känner igen den. Finns den som svensk bok? Eller folk eller nått? Borde den göra. Men fan. Jo jag har läst eller sett den innan. Jag är nästan 100% säker på det.

Glodde på film innan, på youtube! Ha. De e inget att rekomendera. Men jag satt där o sökte på lite allt möjligt, o så kom de upp en hel film med non, så jag fick glo på den. Dock så har jag den på dvd så vrf jag glodde på youtube där man knappt kan se skillnad på träd och häst.. de vet jag inte. Illa iallafall. Jag borde gå o sova snart. Imon e de fredag. Och de e en bra dag för de mesta :) Dock så e de typ fjärde sista gången på musiken. Det är väldigt sorjligt! Hemsk, skandaliskt och massa mer läskigt konstiga ord.

Mitt hår står åt alla håll, så de kan dö. Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar