2009-04-07

Men oj vad allt e kul idag då? Måns har inte skrivit blogg på typ 2 dagar! -.-

Jag sitter o pluggar geografi. Men jag gav upp. Jag e en sådan nörd som måste ha musik på medans jag läser o sådant skit, annars sitter jag bara o konsentrerar mej på o inte höra nånting annat fasten att det är tyst. Jallefall, så kom impossible, och jag har försökt tusen gånger och spela de där i början på piano. O de funkar aldrig. Men idag gav jag fan på att jag skulle lista ut vilka TVÅ ackord det va. Vafan hur svårt kan de vara? Haha. MEn de låter inte bra ändå. De e säkert nått sånt där fult B#m7#7maj blabalbla skit. Enbart för att jag inte kann sådanna dumma ackord. För man ska typ ha tummen på c längst till vänster på "tangentbordet" pekfingret på E i mitten, och lågfingret på g längst till höger! Jag blir psyko! Fast nu känner jag att jag borde återgå till geografipluggandet. känner att jag suger starkt på de, och måste sluta upp med det om jag ska få VG! Haha. Har faktiskt gjort 3 eller 4 frågor i boken nu! HAHA framgångar va? Har dock typ 100 sidor kvar o läsa MINST, de där dumma orden, och pappersfrågorna också kvar. Hm. Jag tror jag går o knarkar ner lite sockerbitar nu! Haj och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar