2009-04-08

Jag kom nyss på att julen och påsken är ganska identiska med varandra.
Julmust-påskmust
julskum-påskskum
julmat-påskmat
julafton-påskafton
jultomte-påskhare
Julklapp-påskägg
Julgran-påskris
Julpynt-Påskpynt
Kommer inte på mer nu, men de finns mer de e jag ganska säker på. De e ganska fult faktiskt.

Chill dag igen. Började halv 11, för jag hoppade engelskan. Och så hade vi varken matte eller data så slutade halv 12. Dock så börjar helvetet igen imorgon. 9-40-16.30 Dock ingen matte igen :) Haha. Fasen vad skänt de har varit. Jag är ganska glad att Donald följde med till Polen ändå. Annars hade vi bara haft den där sovmorronen igår. Imorgon är de geografi provet. Fan, jag vill så jäääävla gärna ha VG. Men jag tror de får stanna i mina drömmar. Kalla mej inteligensbefriad. Men jag fattar int de där fula orden de har med i frågorna? Jag fattar inte frågorna över huvudtaget! På tal om knäppa ord, vi gjorde sånt där högskoleprov på svenskan idag, och jag börjar fan böla snart! Haha nej, men fasen, jag kommer ju inte få G i engelska, och om jag ska komma in på högskolan så måste jag ha bra betyg eller klara högskoleprovet. Så de e ju bara dfe sepe provet som är ett alternativ för mej numera. och jag fattar INGA ord! Ärligt, jag fattar inet varför man ska veta vad dupm betyder, eller nått sådant. Vi säger att de betyder äta mat. Vilket ord använder jag när jag ska förklara vad jag gör? -jag dupm eller - jag äter mat? Självklart väjer jag alternativ 2. Fan nej, det är helt sjukt! Vi får se om jag överlever.

Skolan är fattig! De hade inte äns påskmust till påsklunchen idag! Ärligt, Laholms komun kommer gå i konkurs! De har kommit på nått jäkla fult grejs nu, De skriver upp hur mycket mat som slängs varje dag för att vi "barn" ska inse hur mycket pengar VI slänger. E de helt goa i skallen? hade de haft mat man kunde äta, då hade vi inte slängt maten. Och då hade vi int slängt en massa pengar häller. Typ när det är pizza, då behöver de knappt tömma de där hinkarna. Visst det är ingen nyttig mat, men folk gillar maten. Om de kokar potatisen, har godare sallader, och annat, då kommer vi inte slänga nått skit. Fan de e blåsta! Haha

Nah, jag borde ha lite gott till pluggandet? hehe. Kunsum ligger GANSKA närma!
Tja

1 kommentar:

  1. det är skit dåligt att dom inte har någon påskmust!

    du ska inte klaga jag börjar 8 i morgon :O

    SvaraRadera