2009-04-11

Hei.
Har nyss käkat frulle ute, och lekt allmänt mycket med Bazz. Tror vi vart ute en timme o dampade korv? Mest för o reta grannarna! HAHAH. Vad har de gjort mej? Nej men jag byggde upp en hinderbana till honom. Han hajjade dock inte vinklen (?) med hinderna. Istället för att hoppa så plöjde han igenom dem. Haha. Han e söt. Och avrje gångd e hände så vart jag tvungen och säga korvstronganoff lite för högt! Likt som igår så gick storasystern iväg. hon kom tillbaka lite senare dock. Så de kanske inte berodde på mej? De e iallfall kul o störa dem. Sen belv jag tvungen o leka tjuv så jag drog upp till sura gubben o snodde hans hunds boll eftersom att grannarna alltid snor tillbaka sina bollar jag stjälv av dem? Kanske de jag har emot dem? Så e de nog. Jallefall den var sönder tuggad och ner dränkt i snigel släm. Det fixar dock Bazze bort ganska snabbt haha. Hoppas han såg att jag snodde han. För han e allmänt pucko när han blir arg. Dock så e han de hela tin. En gång så blev han sur för att vi snodde lite plommon ur hans träd, så han sågade ner grenarna som stack in på vår sida xD Hahaha. Jävla enstöring. Jag har enbart i hela mitt liv sett han göra 4 grejjer, klippa gräse allmänt länge, ligga på soffan med sin fru i en annan soffa och glo på tv, och så sitter hunden på bordet, Köra bil och gå ut med hunden dock så inträffar de vart tredje år. Dock så känner jag igen mej i hans liv haha. Jag gör og med bara fyra saker, går till skolan, sitter vid datan, glor på tv och ut med hunden. Fan jag kommer bli som han! HAHA. Hjälp ffs!

Snart kommer pappa hit, o så drar vi ner till skåne. Dock fyra timmar kvar. Jag vill dit nu!! För mamma vägrar att jag får knyta upp godispåsen innan vi kommer dit! Balle. Fan jag hoppas hon köpt gott godis denna gången. Igår kom hon meh med ägg med marsipan, påskskumm, mariannekulor, lakrisfiskar typ 4 st, lakris rulalr typ också 4 stycken, och lite goda påskägg sånna som blir goda när man trycker ner dem i glass. Juste hon ahde punch godis med. Mah, jag e kåt i dem. Dock så fattar jag inte hur barn får köpa dem, de e la fan alkohol i dem? Tänk om man köper ett kilo sådanna. Och så e man typ 10 år, o så blir man helt full. Hhahaha xD De skulle vatt nått. Jäjä. Nu e jag sjukt godis sugen! Hon stack nu. Jag kan smyga upp? Nah.

Bilddagboken sabbar min dator. Den strejar fan när man ska gå in på vänner grejsen. Palla.

naj nu ska jag glo massa grejjs. Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar