2009-04-06

Hohojaja! Hela denna veckan e helt chill. Hade en lektion idag, så började kvart i 1 och slutade kvart i 2 idag. Och imon är de lika illa nästan kvart över ett till kvart över tre. Man tackar ju inte nej. Fasen vad härligt de hade varit att ha sådanna här dagar hela tiden. Man skippar ju hällre långa håltimmar då. Tänk att vakna närman vill, inte äns behöva ställa klockan typ, sen gå upp, sitta ute o käka frulle för att de e varmt, sen kan man sitta vid datan ett tag, glo tv, och sen till och med plugga! Huh, de där kommer enbart inträffa i mina drömmar. På tal om det.. jag drömde väldigt mycket om Måns inatt. Jag drömde typ om hela dagen, fast den vart ännu bättre! Och igår vart ju bäst så nog fan var den drömmen najs!

Jag fick brev IGEN idag. Jag e ju värsta poppis haha, nej de vart ifrån hänt extra igen. De gillar mej. Fast de e tröga! De hade skrivit P. Oscarsson. Hur skulle jag kunna veta att de vart till mej eller Patrick? Haha. Jäjä. Jag borde skicka in alla de där bilderna ifrån igår nu. haha. Fast de e inte kul när man bara får trisslotter med noll pengar på. De hade vatt bättre om man fick typ 500 kr som man fick innan. Dock så skickade jag in en kändisnyhet och de kan man tjäna runt tusen kr på så får se om de tar med den, Fan vad rik man hade blivit! Fast de e dumt att de ändrar om texten man skriver till dem, typ i förrea nummret så vart de med en bild på mej o Danny, o så hade jag typ skrivit vilka de vart på bilden och vart de var nånstans! Och då började de babbla på typ "Pernilla Oscarsson fotades med Idol-Danny, eller Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski, 23 som han heter. Men vad har karln i munnen?" Visst de ändrade int så mycket men ändå. Palla? Jäjä.

Ska dra till konsum sen! De e fan billit godis! ÖVERALLT dessutom, torgan, konsum, Maxi osv.. De e fett med chill. Onyttit dock men ibland e de tillåtet *host*

Haj haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar