2009-04-04

Haj, sitter o kollar på nån knasig film. Längtar väldigt mycket till imorgon. Det kommer bli en fin dag :) Borde ladda batterierna till kameran och tömma minneskorten haha. Lala.. nu vart filmen slut. Pallar inte sitta här faktiskt. Ska nog gå o fixa en fräsig sak. Lala.. jag längtar till imon MASSA mer nu haha. Fan de här kommer inte sluta lyckligt! De känns som om jag är mer beroende av honom nu än vad jag någonsin varit. Ha! På tal om honom, jag blir fan förbannad när jag läser fjöntiga saker! Typ idag, så kollade jag på skivtoppen i hallandsposten, och där låg han på 4 plats. Och sen jämför de med att den förra plattan som kom in på första platsen på en gång. Precis som om den här plattan vart SÅHÄR mycket sämre! Ärligt de kan inte ha lyssnat på den! Om stand by for.. var SÅHÄR bra, då kan jag inte förklara hur bra MZW är! För den är tusenmiljardestrilljarders mycet bättre! Den andra vart typ nått ihopkraffsat slaffs som på nått sätt blev jävligt bra! Den här skivan har han jobbat med i typ nått år, och den är så mycket han som de bara går att bli. Och den är så jäla bra! Särskillt låt 11 :) Så de ska fan i mej hålla käfft! För ärligt, man kan inte tycka att Carolina är bättre! Nog fan har hon mycket känsla i sina låtar. Men jag tycker inte att de bara är känslan som spelar roll? Jallefall inte när de handlar om musik, jo man ska ha känsla för låten (eller hur man säger) om man ska kunna göra den bra. Men man gör den inte bra om man enbart har känsla. För det är musik de handlar om, då vill man gärna ha musik också. Man skulle kunna tro att hon är en diktare eller nått. Inte artist! Så fan de som gillar Carolinas mer än Måns, de kan fan söka hjälp för deras hörselskada. För de kan inte ha frisk hörsel. Och visst, man kanske inte kommer på bästa plats varje gång, men de verkar ha fått för sej att han e värsta losern nu bara för att han inte kommer på första plats nån stans! Men konstigt, Hope & glory är inte SÅHÄR bra! fast den är bra! Jag e arg fan. Han är bäst! Och jag hoppas att om han ställer upp i melodifestivalen igen, att han inte har en låt som liknar dehär två. För hope & glory vart ju en andra låt på Cara mia typ ju. Och de vart ju lika på något sätt och de tror jag förstörde lite. Det är som en röd o en grön paprika, olika till utseendet men smakar likadant! Han hade säkerligen klarat det bättre om han tagit den akustiska verisionen, för numera går ju inte schlager hem längre. Fasten att det är titlen.

Det luktar hund/katt schampoo xD haha! De luktar faktiskt gott. Fast vette fan vrf de luktar så? vi har ju inte badat hund idag? Säkert Nicclas som belv sur för att han tagit slut på MITT schampoo. Haha! Skulle inte förvåna mej ett dugg. Han är i pricip lika blind som pappa är färgblind. Haha. Fast han är faktiskt färgblind, dock så kan han ju läsa OCH de brukar inte finnas en bild med en katt o en hund på en schampoo flaska? Haha. jä men så kan de bli om man är desperat!

Nej nu ska jag kila. Jag trodde av nån sepe anledning att klockan vart runt 10, dock så är den snart halv ett. Hm. Ska upp ganska tidigt imon! kl 9? ska faktiskt hinna duscha innan. Duscha.. är det ett tyskt? sch är ju tyskt höhö. Så typ när man ska säga till nån att vara tyst så säger man ju så schhhh! Då leker man tysk haha. Jag är lite humoristisk ibland xD Haha på tal om det.. jag invigde den nya damsugaren igår ju haha. Och nog fan märkte man skillnad mellan den o den gamla. Och så kom jag på ett gammal skämt, mamma hade int prövat den innan mej, så om hon hade frågat om den var bra, då hade jag kunnat säga "Den sög som faaan" Och då hade hon kunnat bli skitförbannad o tatt den o åkt tillbaka till affären o skällt ut gubben i kassan o sagt "jag ska ha pengarna tillbaka, för den här suger som faaan!" O då hade kassagubben svarat "aha men de kunde du ju sagt från början att du ville ha en begagnad antiksak som slutade fungera på 1800-talet." Och DÅ hade hon kommit på vad jag menade med att den sög som fan. Haha. För nog in i bomben sög den! jag tog på full effeckt, och så sög den sej fast i golvet xD Jag fick fan kämpa med att den int skulle suga upp alla mina grejjer!

Nej nu ska jag sova. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar