2009-04-21

Jä nu e jag hemma efter dagens ENDA lektion! Onödigt värre. Fast, jag fick iallafall bevisat för äckel att jag KAN prata. Jag pratade faktiskt ovanligt mycket idag, på engelska. Om han sen hörde nånting, de vet jag inte men han såg att jag pratade! Jag gjorde bort mej med, nej de vart Patrijote som gjorde det! Hon borde sättas på vatten o bröd! Vi spelade nått spel, o så skulle jag svara på vem jag tyckte vart dum eller nått, så jag pekade på Äckel, o hon bara "Naaaaar inte Alaaaan" Dock så hörde han inte då. Sen vart de nått annat typ vad som jag tycker vart läskigt, så jag svarade när han slängde ut mej, o hon ba "VAAA gjorde ALAAAN?" O han ba glor på oss, o jags itter o knäcker mej, o PAtrijote med, o Maria! Det är inte bra, för han vet om att de inte vart nått najs, för jä. Han ba satt där o glodde som fan. :S Nicht s(u?)o gut.

Hm, nu börjar snart nått program, smallville? o jag e nörd,

HAHAHA. Sitter o snackar med Zusanna. O hon hade sett en som vart as lik mej. O så säger hon efter tusen år "det var en kille" HAHAHA. xD hjälp.

Jag känner mej som boven i dramat. Massa sitter o skickar sånna virus grejs, likadanna som jag skickar med den andra datorn. E de mitt fel? AHHAHAHAH Kul sånna fall :)

Nej jag skulle ju gå. Haha. Hajj,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar