2009-04-15

Jag har mycket tråkigt, och eftersom att min dator dampar, så sitter jag vid nicces, och jag hatar hans tangentbord, och jag hatar vinklen han har på skärmen, och ljudet är jäkligt störande. Jag kan iofs göra nånting åt saken, men de ahr jag inte lust med. Jag stör mej dessutom på att både han o jag e inne på msn på samma gång, han i inne på ett äldre o jag de nya, och jag hittar inte hans så jag kan inte logga ut. Och samma jävla Johan loggar i tio gånger i minuten. Hoppas han e ful.

Jag städade mitt rum idag. Frivilligt, de var knappt stökigt! Proppen gick med. två gånger! Jag råkade ha sladdar i typ varje kontakt haha. Jag borde sattsa på de där med citroner! De borde ju faktiskt vara miljövänligt dessutom? Eller lite iallafall.

Varför öppnar man två öl och dricke rinte upp någon av dem? Dagens fråga. ha ha.

Jag tror jag ska plugga matte nu, har prov nästa vecka. Hittade mitt MVG prov och jag vill ha ett till sådant. Jag lär få drömma.

Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar