2009-04-17

Det är möd kul att man kan läsa vad sina "vänner" på facebook skriver tillvarandra. Nicce o My har en konversation o så han e ju jämt så där sepe, och när han skriver till henne så låter de som om han är världens trevligaste o snällaste människa! "Jo det känns skönt att kunna umgås lite med lillbror, blev desto lättare nu med körkort kan man ju dra till hishult och se hur han har det där." Han tycker inte det är ett dugg skönt o umgås med den lille skiten, för han gör de ENBART för att få låna pappas bil! Och de här då "Ha de bäst syrran, hälsa Johan och lillen =)" Det där är inte Nicclas! jag knäckte mej när jag läste det! Hörde av Patrick att han till och med hade varit trevlig mot en gammal kärring? Vart är världen på väg? ALLA i min omgivning förändras! Det är inte kul. Gör jag med det? haha. Gör jags äkert. Inte bra. Nej jag är som jag alltid varit!

Min mage har nog kurrat 5 gånger den senaste minuten! Det är inte bra! Jag vet inte vad jag ska käka häller? har lust o gå upp till konsum o köpa chokladpudding! Sånna färdiga i små förpackningar! de e så jävla goa! Mamma hade köpt sådanna innan, o Patrick trodde det bara fanns en så vi delade! Sen kommer han med EN till och tar den för sej själv! jag blev blåst som fan! Rövknull! Förlåt.

Nizze har haft kul nu! Ninisen vart massor med söt! Vit och grå, och manteltecknad! Lejonhuvad dessutom, lejon/vädur! Så snacka om fina ungar :) OCh om de blir en som har samma färg som Tex, då ska vi KANSKE ha den :) Mamma blev lite svag för den haha. Dessutom så fick jag veta att vanliga lejonhuvade vanligt vis bara får en unge. Det e ju inte kul? DÅ har jag ju bara en unge att vänta mej! Dock så kommer den bli massa tam o de e ju en fördel! Så nu ska den lille pluppen heta Elliot eller Alex. Eller kanske Izor! De kvittar vilken färg de blir för nått av dem ska de bli! Kom på att de bara vart de namnen jag gillade som jag satt på blandfärgade! Haha. Jag längtar massor! Fast om jag får en unge utav Katrin, då ska den heta Alex! Varför gillar jag de namnet så mycket? Haha!

Nu ska jag käka haj

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA jag trodde först det stod AXEL och inte Alex, HAHAHAHAH wounder why.

    I alla fall, HAHHAHAHAHAH, vadfan, han fattar väl att det sprids? x) Dessutom är det ju inte hundra att det är sant....

    SvaraRadera