2009-04-22

Idag.. fick jag världens jävla dampanfall xD HAHHAA Om de nu e sant vill säga. Jallefall folk har gått runt o trott att jag e ihop med en blä. HAHAHAHAHA. Och Marie, ta dej i röven. För de första, han e världens fulaste, äckligaste ÖRKIGASTE människa. Inte så illa kanske men nu gäller de o förstora allt.
och för de andra, han är inte min typ. VERKLIGEN inte. Nej. Så HAHAHA det vart dagens roligaste. Att folk äns kunnat tro de? HAHAHAHA. Ärligt. Nej. Dessutom så hatar jag honom för tillfället. Han e en äckel.

Idag vart en vanlig skoldag. Första på l'änge ungefär. Nja, vi hade knappt svenska men vafan. Heh, Eva såg oss när vi vart ute :S Inte bra, men jag lurade henne lite :D Engelska på morronen, jag fick en bok. Tio minuter efter de så kommer han fram o ba "du vill ha en evcka till på dej va?" Man tackar, han verkar vara inne i den perioden då han försöker vara snäll. Det är ett under, 2 dagar på raken som vi kommer "överens" Nja. kanske inte riktigt. Jag fick lite damp på honom idag, vi håller på med ett kapitel om en kyckling, o hans pappa har blivit halshuggen. Så Äckel frågade igår vilka som käkade kött o inte, o de vart bara jag o Sofie. Så idag så börjar han berätta om hans första jobb, som vart på ett slakteri, os å berättade han om att han tog hand om grishuvud osv. O när han berättat klart så säger han "jag berättade detta för att hjälpa Pernilla och Sofie" Typ för att få folk o förstå hur vi kände de eller nått. Saken var nog den att han fick mej o må jävligt illa. O han slutade inte häller o berätta, efetr att han sagt de om att han ville hjälpa oss, så började han snacka om att han vart i indien och åt marsvin med ris o sådant. Ingen ville ju fan höra, hoppas jag. O ändå fortsatte han, o han verkade tycka de vart kul, fasten han klagade om att de vart såååå äckligt att han inte kunde äta kött på ett halv år. Hade jag vatt han hade jag slutat med kött helt o hållet. Vafan jag kan inte äta hallon längre pga den där larven. Och han kan äta kött fasten han hållt på o lyfta massa grishuvud? öh. Han e äcklig. Nog om äckligheter.

Jag ska strax bada Bazze, han håller på o rycka loss där upp, han hoppar säkert över gallret snart. Så jä. Naturen funkar inte bra. Nej. Har gjort 50 frågor nu iallfall. Bara jag kan alla frågorna så e jag nöjd. Hoppas jag? Jo. Borde jäntligen läsa en massa med, men jag pallar inte. Det är ju inte lite vi ska ha direckt! O från början vart de tänkt att vi skulle ha två kapitel på samma gång. Nej nej nej. Hade vatt bäst med ett halvt!

Nä nu dampar han som fan Haj haj

1 kommentar:

  1. jag förstår inte vf dom tror att ni var tillsammans? :O

    SvaraRadera