2009-04-05

Måns lödde

Mah, Måns e bäst de vet ni redan men jag vart tvungen o påminna er. Ullis o jag stack ner till Lödde idag, lite smått cp folk där. Typ två fula ungar som stog framför oss, dom var i vägen, sen stack den minstSen kom de massa a o den största vart kvar o hon fick damp. Vi trängde bort henne :) Sen vart de en ENORM kö till signeringen, minst 100 meter, nah men nästan. Sjukt lång vart den o den fylldes på hela tin. Så vi ställde oss typ precis innan insläppet, o så blev en gubbe sepe sur, sen ville Ulla stå kvar :S så vi kom sist i kön, o de pallade vi int så vi gick tillbaka till scenen och ugglade tills kön minskade, O när den efetr typ 2 timmar vart vid insläppet så ställde vi oss där haha. Iallafall i väntan på kön skulle minska så satte jag mej på scenen o där satt jag i typ en kvart, sen fick gubben som presenterade allt damp? Och bad mej hoppa ner, vafan jag störde ingen? Men jag gjorde som han sa. Sen bytade vi sida o gick bort där alla gick av scenen, o där satt jag i typ en halvtimme o han gick till och med förbi mej nån gicng osså. Sen ba kommer han snabbt som fan o e skit sur för att jag sitter där! ha? jäjä, int för att jag lyssna så mycket på han då. Vafan? vrf skulle jag inte få sitta där? Vafan på andra sidan stog de ju typ 10 personer. o i mitten några hundra, nej men typ några, Vafan? Justet jag e ju så fet så den skulle brakat ihop. ?! Ha. Nej han vart sepe. Jallefall vi fick träffat han, tog kort o sådant. Och jag e ful, jag kan inte prata. Jag pratar för snabbt. Jag skulle göra give me five med honom när han gick av scenen, o jag ba "give me fojv" HAHA x-D Haha ne de vart int kul, därimot så fick han för sen att han skulle säga hejdå till oss så när jag gör de jävla give me fivet så börjar han krama mej? xD Inte mej emot, för nu luktar jag Måns :D Huh nu kommer jag sakna honom. vill fan i mej till stockholm den 15 maj, se på rix. Men de e så jävla mycket folk där jämt. Och det är ju int så värst stor chans att man träffar han då. Om man int gör de i Båstad så blir de ju knappast där. Men jag vill ju att de ska vara så, att jag träffar honom Mars, April, Maj, Juni, Juli osv... Tänk vad noon att träffa han minst en gång i månaden. Mitt liv hade vatt härlit då. Hehe. Fast jag ska faktiskt vara glad nu. 2 ggr på nästan en vecka. Det är nog rekord haha.

Naj,till nått annat nu, imorgon, är en onödig dag. Orka ha EN lektion! Antar att vi inte ska ha nån matte? Huh ja. Tänk vi kunde haft Donald istället. Röv för att han åkte till Polen utan mej. Jag vill fan i mej också dit.
Nu e de nog pommes dags?
Haj



1 kommentar:

  1. men åååhhhhh
    jag kan inte läsa sånt för jag blir så sjukt avis så jag får lust att döda nån.
    ändå så läser jag det...noooga.
    ahhh..jag vill också! x)

    SvaraRadera