2009-04-20

Heeej, jag heter Pernilla.

Nej!

Hej. Skolan idag igen, de har varit möd najs o slippa den i typ 8 dagar! Men nu e de pået igen! Hade bara två lektioner så de vart ganska chill, och imon e de antingen 2 eller 1. KÄnns smått onödigt. Börjar kvart över 1 tror jag. Hm? Dock bättre än o ha 2½ timme samhäll :) Men faktiskt, jag låg o funderade igår, vad gör jag i den här klassen? Jag trivs ungefär inget alls. Jag har ingen större lust o plugga vidare flera år sedan. Jag e väääldigt arg för att jag inte sökte om nu i höstas eller våras? Vent fan när de vart jallefall. Jag vill gå media! Antar att de e väääldigt försent nu! Men de hade varit najs! Slippa Laholm. Jag vill flytta! Till Skåne eller gbg! Eller iallafall nån annan stans! Till och med Halmstad skulle sitta fint nu! Dock så hade båstad varit bäst! Där ska jag bo en vacker dag! Det är illa de händer mer saker där än i Laholm. Nej fan!

Nu ska jag till Konsum o förbättra mitt liv. Siktar fram mot 17 Januari 2037 nu! Så de behövs massvis med onyttigheter, och ett flygplan.
Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar