2009-04-02

Mmmh. Vart nyss på torgan. Varför har jag längtat SÅHÄR mycket efter godis? Det var inte äns gott. Fast när jag stog den o skulle ta en påse, så tänkte jag på hur fint ett äpple skulle sitta! Från o med imorgon så ska jag sluta upp med dumheterna o käka godis! Visst helgerna kan gå fint, men inte resten av veckan! Frukt är faktiskt möd goare! Tänk om de bara kunde sluta ligga maskar o sånt skit i allt! Kusin berättade igår att en gång när Zindy käkade apelcis så vart den full av vita maskar! Varför råkar vår släkt ut för sånt skääb? De känns ju int så värst kul. Tänk om man hade varit vegiterian på allvar?! Vafan.. då kan man stämma de som sålde de där hallonen! FAN! Vrf tänkte jag int på de? xD Hahah. För de e ju nästan som att man köper ett äpple o så ligger de typ en milimeter nöt på de o så dör nån för att den e JÄTTE nöt allärgiker!

Jag vill ha mina riktiga hörlurar nu. Jag kan int ha de där gamla sakerna ni vet, sånna öh.. sånna man får när man köper en ikke musik mobil. Röv korv! Dock så fick jag sådanna med min, och de e en musikmobil. Jäntligen så skulle jag fått sånna där stora! Sånna man har PÅ öronen o inte i. Dålig stil ffs! Äh, hade sett illa ut om man satt på matte lektionen med sådanna fettosar! HAHA. Händikäp.

Eh, ibland känns de faktiskt bra o vara så smal som jag är, för jag är ju lite kär i pommes. Tänk om jag lätt hade blivit fet, så hade jag.. varit JÄVLIGT fet vid de här laget! Har fan käkat pommes och beanÄrsås tre dagar på raken, och jag känner ett fett sug efter de nu. De lär bli så att jag går inom konsum innan jag går hem imon o köper en påse. Hm. Äh vafan, man måste ju fira att man inte har prov förens nästa vecka ;) HIHI.

Jag vill till lödde!! skutt! HAHA XD Alla människor ssäger jävla kuk osv, jallefall jag. Svenska läraren säger skrutt HAHA xD Det är faktiskt kul haha.

Hihi. Jag ska faktiskt städa mitt rum. Insåg i morse att de vart dags för de nu. Heh.. halva garderoben ligger på golvet, o hälften av de som ligger på golvet är INTE använt. Dessutom så ligger de massa popkorn över allt? Och de ligger hundhår på golvet. Fasten int Bazz har varit där. Och keyborden ligger på golvet, lika så gitarr 1. Det är till och med så stökigt att jag inte hittar de jag ska hitta. Typ jag skulle läsa dend är jäkla boken IGEN i förrgår. Jag gillar typ några speciella sidor i den HAHA. Jallefall, jag fick typ träningsverk efetr att ha lyft upp ett 50 cm lager med data, kläder, läxböcker, notpapper mm.. Det kallar jag illa. Och typ när jag går o lägger mej så tar jag typ max 2 steg för o komma till sängen, och man kan se vart de 2 stegen är för där finns kanske bara ett papper. Nej nu ska de städas. Måste ju inviga den nya damsugaren. Hahah mamma köpte en ny elvisp idad. Det är nog den fulaste jag sätt. Nah inte riktigt, haha. Dock ser visparna ut som sönderkvaddade cyckeldäck haha. Den gammla e snyggare. Dock så låter den som en tickande bomb. Vad gör vi med våra damusagre och elvispar? Den andra elvispen vi hade före den vi hade nyss.. sladden till den råkade hamna i smeten och den vispades i kras lite, så den vart ihop tejpad. När jag tänker efetr så har vi inte vatt jätte snälla mot mikrosarna häller. Vi är en otäckninsk familj. Eller snarare otålig. Jag är otålig iallafall. Blir det inte som jag vill, då blir de ALDRIG som jag vill. De borde jag lära mej, liksom, suger inte damsugaren upp en dit målad fläck på golvet, då tror jag inte den gör det efter att man sparkat på den häller. Sån e jag iallafall, och man brukar ju säga att man ärver saker ifrån sina föräldrar. Och jag har nog haft turen o ärva de ifrån pappa. En sak.. hur FAN kan man bli en kopia av någon man aldrig träffar? Nog fan e Nicce o pappa släkt, men de har knappt åpratat med varandra på 10 år. De sa nog hej till varandra på julafton, men ändå. De e fan kopier!

HIHIHIIHIHIHIHI. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar