2009-04-23

Gomon. Nu sker de igen. Vårt trappräcke har varit av ett tag, så idag utan förvarning kommer snickaren, som även är Donalds konkurent i korpen, och börjar borra! HALV ÅTTA! Ärligt, tror han att jag är vaken då? Sen när jag ska gå upp, så blockerar han hela trappan. Och gör han nånting? nej, han str bara o babbla med mamma. Gå upp då då ffs! Vrf ska jag stå o vänta på att de ska bli grönt i min egen trappa? Hujeda mej. Jag blev lite halvt rädd idag, När jag stängde av larmet på mobilen, så hade jag fått sms o så stog de "kommer inte du idag?" O så fick jag sitta där o fundera på vad i hade idag så vi började kl 8. Och jag kom inte fram till något. Sen ser jag att medelandet kom 07:11 typ. Vafan Ulla? Gått i sömnen eller?

Fan naturkunskapen idag? blev klar med alla frågorna igår, och gick igenom dem. De visade sej att jag inte kunde 27 av dem. Vi hade 68. De e ju fan i mej nästan hälften. Visst vissa vart sånna där jag inte pallade, typ förklara de där med guldfolien, men jag kan de. De vart ju typ snubben stålade alfastrålning på guldfolien, och när strålningen träffade skärmen bakom, så uppstog de ljus där den träffade. O sen vart de massa med snubbar o sådant. Jag kommer ju inte ihåg vem som e vem :S

Vi hade spanska till idag också. Men fan, hon kan inte bli arg. Jag har slitet som ett djur med o försöka förstå naturen, så jag har helt glömt bort spanskan. Hon får vara snäll mot min hjärna faktiskt :)

Nu får jag nog dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar