2009-04-10

Det är jordbävning. I mitt huvud! Bror o hans polare ska lana ikväll, o då e de tydligen meningen att ha de på max volym. O innan de börjar lana ska de självklart sitta o glo om samma klipp HELA tiden! Typ nån liten skit som köre cross eller nått, o så kommer antingen brandkåren, ambulansen eller polisen efter. Världens härligaste ljud o höra om o om igen si sådär 1000 ggr i sekunden! Nu e de nån snubbe som gormar! O dessutom så tycker de att de e SÅHÄR kul, så de sitter o skrattar som om de vore 78 stycken snubbar i målbrottet där inne! Och jag vet inte varför jag inte satt på musiken igen? Har äntligen fixat bort de där dataexekvensenvisdvhdi grejjen som kom upp hela tiden när jag glodde på videoklipp jag själv spelat in, så att hela datan hängde sej! Och tänk, jag kan se ett HELT klipp i raken utan att de ska komma upp en störig sak! Wei. cuuling.

Syster kom hem ifrån Finland innan. Öh hon e typ finsk nu :S Pucko. Vem fan vill bli medborgare i ett land man inte fattar hälften av hej? Haha nej skojja! Men fan. har jag en finsk syster nu då? Jag hajjar inte riktigt haha. När de stuckit så fick jag mamma att gå med på o släppa ihop kaninerna! Tog visserligen ett tag men vafan, nu behöver jag int gå o vara skrajj för den 1 Maj eller nått. Jäntligen e de ju inte jätte smart o släppa ihop dem nu igen efter en vecka men jag vart ju tvungen o låssas som om inget hänt ju. Haha. Zelma blev iallafall skit förbannad. Så hon sprang runder o hoppade över mej o massa sådant, sedan sket hon över allt. I luften! Varje gång hon hoppade över antingen mej eller Nizze så sket hon. Till slut fick hon smaka av sin egen medicin, Nizze gav igen haha.

Sen så satt hela familjen mongo ute, grannarna syftar jag på då. O de e så fula o jobbiga o ännu mer fula. Liksom, det är TVÅ i den familjen som kan prata rent! Typ mamman och den yngsta ungen. Resten som är pappan, storebror 1 storebror 2 storebror 3 och storasyster, De pratar som en 3 åring. Låter som om de bryter på nått språk men de e fullt svenska! Vi brukar mobba dem! Haha. Iallafall bara för att jag hatar dem och är jätte glad för att de strax ska flytta så tog jag min gitarr och satte mej där ute o spelade det fulaste jag kunde! Storasystern som solade gick HAHA! Jag hoppas de var för mej! Annars så kan hon ta sej nån stans!

Min mobil är borta! Har dock inte letat efter den direkt. Men den är inte nånstans inom mitt synhåll. Inte i byxorna, inte i hyllan, inte i badrummet och INTE under klädhögen på golvet. Frågan är ju då, var fan vart jag någonstans igår efter att jag haft den som lampa när jag gick o la mej igår? Hm? Haha. Nån tjuv stal den säkert!

9orna är hemma ifrån Polen nu, o så vart de en tjej som laggt upp bilder! Oh vettni? Samma snubbe (kanske inte exakt samma) Fanns kvar! Han där som stog på typ en pall och vart röd i fejjan, och räkte ut tungan och skrattade åt oss när vi gick förbi. Haha. Ärligt Polen är sjukt! Så därför skulle jag nog passa o bo där! Hehe.

Naj, mamma e på konsum, hoppas hon passar på o köper lite billit godis till mej! Nej hon kan inte vara där, de stängde för en halv timme sedan! Dock så vart hon där o hon har inte återvändit! Hon kommer väl nån gång.

Imon ska vi ner till skåne! Mah, jag diggar de landskapet! Det e bra för hälsan. Får dock tvinga mamma o göra en special jansons till mej! Utan äcklig fisk! Mah, jag gillar inte jul och påskmat! Jo de gör jag men inte SÅ. Haha. Nu kom mamma haha.

Fan ska nog dra o glo på tv eller nått hej haj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar