2009-04-17

Har varit ute o åkte efter Bazze igen, han tycker de e så jävla kul. De gör inte jag. Inte när de e dag och folk är ute, och de e inte alls lika kul o åka ner för lagabacken, dock så höll patrick i honom då. Hade jag hållt han, då hade jag hamnat i Lagan haha. Faktiskt så är de jävligt chill, efwetr att han dratt i typ 10 minuter så går han fint jämte. Han gick jätte fint hela vägen ifrån cykelbanan ungefär, men sen när han såg mammas cykel, helvete då blev de fart på honom, MEN han stannade när jag bad honom :)

Snart kommer Katrin o lämnar sin kanin här så ska Nizze få ha kul :) Patrick o mamma e på lantmännen och Patrick ringer som en jävla ligist, först på hem telefonen typ 3 ggr, sen på min, sen på mammas, när jag svarar så lägger han på? och när jag ringer honom så svarar han inte? hur ska han ha de?

Det stinker färg över allt. Jag ska möjligen byta tillbaka till mitt gamla rum, Jag bytade ju rum mest efetrsom att jag avskydde tapeterna och alla jävla hål i taket och väggarna efetr Mys slakteri. Vafan hon borrade upp en tyggarderob, passienner osv i taket, sen hängare och feta ikea hyllor på väggarna, hålen vart inte lite små! Jag fick fan spackla igen dem, men spacklet och tapeterna hade inte samma färg haha. Men nu e fint, snart. Dessutom så valde mamma Lilja färg och då vill inte han ha rummet mer HAHA. Och de vill jag då ja?

NEj nu får jag fan ta o käka frulle! Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar