2009-04-11

Hej
Har nyss kommit hem. har i princip blivit mobbad hela kvällen. För dittan o dattan. Mesta dels för den där lille sären och att jag gillar Måns o allt jag skriver här? xD Haha.

Enbart för att jag älskar att retas med folk, OCh för att kusin tänkte döda mej om jag la upp lite bilder så gör jag det för jag e snel hest idag :D
Nah de vart jobbigt haha. Palla de får duga med en! Illa nog fan. Men de e bra. tror inte vi ses förens till Nicces student, så jag hinner hitta på nått så jag slipper dö i förtid ;)

Nej nu insåg jag att jag inte tog den fulaste bilden! Röv haha. Får bli en till då.
HAHA den var redigt fräsig. Det ska föreställa att hon gör sin dagliga armgymnastik. Och ta bort de att nån styr henne! För de sabbar hela alltet!
hajusvcjsf. Jag e trött. Det tog extra lång tid o köra hem! På vägen dit så vart de massa sepe hål i grusvägen, så vi körde paj nån sak under bilen. O de lät lagom trevligt sen när vi körde hem. Så typ max 10 km/h körde vi i. Haha nej men typ. Dessutom så körde vi inom hishult o lämnade pappa med. Och då blev jag ju tvungen o kolla på Patricks kycklingar HAHAH. Ärligt han e sär. Men de vart söta.
Nu ska jag nog glo nån film, sen e de sova som gäller!
Godnatt era luder! haha flåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar