2009-04-24

Uh, fredag över. Tack. Nej fredagar e de bästa dagarna. Fast vissa personer kan dö. En person. Musiken.. jag kommer sakna den sedan. De känns som om vi ska sluta 9an igen. Nä men fan, Håkans musiklektioner e fan i mej de roligaste som finns. Han har damp. Allvarligt. På tal om honom. När jag gick hem idag så kom han i skotten krysset. O där vart köer. O så börjar den jävlen tuta som fan. De gör man la fan inte i ett kryss med folk i? Ha ha xD

Uh, jag behöver godis. Det kostar bara 3.9 på Maxi tror jag. De e jäkligt najs. Men jag har ingen större lust att dra dit. De e långt :S Jag vill ha ett eget Mellbystrand här i Laholm. Man kan typ göra om Shell till donken, och konsum till maxi. Helskottas å najs de hade vatt.

Jag e så jävla äcklad!! Deni.

Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar