2009-04-14

Målaren kom hit. IMORSE! klockan NIO! Dummefan! Helt inteligensbefriad med. Jag har påsklov! Det har man endast en vecka om året. Och den lille jävlen tänker ta en hel vecka på sej att måla TVÅ rum! Ärligt, hur fan kan ha få lön för det? Hur jäkla svårt är de att bara måla lite färg på väggarna? Jäjä, visst nu har han ju fått för sej att spackla, sätta väv och SEN måla. Men ärligt de borde ta max två dagar? Man behöver väl inte ta en hel vecka på sej? ska han spackla en dag, sätta väv en annan och sen måla typ en sån där tapetbit varje dag fram till julafton eller? Han verkar lite mongo den där typen. Han påstod att Bazze vart en cavalier! Vem som hällst kan väl fan i mej se skillnad på en cavalier och en cocker? De e ju ungefär som att man inte kan se skillnad på mej och pinocio! Jag har nått emot honom. Målaren. Dessutom så e han fet, gammal och allmänt flintis!

Jag kunde sovit just nu. Jag tänker fan i mej dra till konsum o köpa öronproppar!

Vad ska man göra nu nån timme framöver? Solen kommer ju inte förens vid 12. Om de nu tänker bli sol idag äns. Skulle ju regna -.- Fan jag blir psyko. Vettni? Jag låg ju utre i skolen i 2½ timme igår. och de gav resultat! HAHA. Nä men faktiskt, Dock är de väl bara jag som kan se de, för min arm är enbart EN nyans färgrikare! Haha. Nej inte bara armen. Men jä.

Jag blir psyko igen, jag har ju suttit o försökt hitta de dör förbaskade ackorden till början av impossoble. Och idag så spelades en låt på radion som hade exakt samma ackord. Eller bara ett. Men jallefall, den låten borde finnas på nån sida med ackord tycker man. MEN jag minns inte vad den heter. Jag tror jag svimmar eller nått.

Jag kommer sakna mina tapeter! HAHA. Ärligt, Hur gammal vart jag när vi flytatde hit? fyra? Typ ja. Och då fick jag äran att välja tapet. Och då blev de självklart världens snyggast. Ha ha ha ha. Gula, med blå och rosa blommor ocg fjärilar. Jäkligt fräsiga fan. Helvete ni skulle bli avonsjuka om ni såg dem. Ha ha.

Hehe. Fågel fick flytta ut idag. Jag lovar, hade de kommit en häst förbi honom. Då hade han börjat härma den! Som de är nu, så kan man tro att de e fågelkalas på balkongen! Han låter som en sån fågel, och en sån o sån o sån. Ungefär som alla fåglar i världens största fågelbok. Det är sant! till en fjärdedel!

Nu ruttnar min gitarr. Känner att jag spelar väldigts ällan numera! Borde göra nått åt det. Jag drömde att jag ahde en blåtira på näsan och ögat. Donald tyckte jätte synd om mej. Tror jag fick en glass av han? Sån där äcklig med päron o vanilj. Typ piggelin. Snällt.

Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar