2009-04-02

Jag blir psyko! Hur fan ska jag överleva ända tills 12 JUNI 2009?! För de första, det är mer än 2 månader kvar, för de andra. det var inget aprill skämt för det var den 1 April igår!

Jag håller på o bli tokig! Jag måste träffa honom NU! Det är inte bra för min hälsa! Faktiskt så skriver han ganska likt mej. Eller iallafall på min svenska bok. Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott de vart jag som skrivit det. Fast han skriver finare. lite! Höhö. Jag saknar honom.

Jag är DESPERAT med jäkligt stora bokstäver! Nu har jag till och med gjort en ny spellista! med 8 st Whole new world. Jag e smått kär i den förbaskade låten. Ända sedan i gårkväll har jag lyssnat på exakt bara den. Nästan. De andra också. LITE! Ärligt. Det är inte normalt! Men man blir inte trött på den. Och de e sådanna låtar jag vill att han ska göra. Sådär lite lugnare. Vafan, lyssnat på hope & glory akustisk? Den hade verkligen vunnit om han tatt den istället! Den e så jävla bra. Alla akustiska verisioner han gjort är bättre än orginalen! Dock så är brother oh brother bra vilket som haha. De e alla iofs! Men fan, Nej! Jag gillar akustiskt!

Jag vill att Mys unge föds nu, så jag kan åka upp till Stockholm, o sen smuggla mej vidare till Måns! Haha! Syster måste känna sej mycket värd! Åka upp till henne enbart för att fösöka hitta Måns! Naj, klart jag vill träffa min syster unge. My sa en gång att den inte skulle få ha några instrument o sånt som låter massa. Jag ska fan i mej lära den spela gitarr! Jag ska köpa en ukelele till den! Haha. Och jag ska lära den älska Måns! Vi ska bli bästa polare vettni!

Nej fan, vetni? jag vill lära mej spela så hälvetes bra som fan på gitarr! Jag ska lära mej. Jag ska sluta upp med o låta gitarren ba stå här bredvid mej, och samma igen! Jag ska byta strängar, o sen fan ska jag ta tag i de här! Måste först hitta en jäkla bra låt som är kul o spela!

Och nu ska jag nog sova. Imon är också en dag HAHA. Jä. Naj, jag pallar inte skolan. Det e så jäkla tråkigt! Iofs har vi musik. Men de e ju också lite små dystert! Hur många lektioner har vi kvar? typ 6 eller nått! Sen blir de aldrig mer musik i hela mitt liv. Om jag inte bytar linje.. Tänk om jag varit smartare, laggt ner massa tid på skolan osv, då hade jag viljat försöka komma in på de där rymd grejjset där uppe i sverige! Tänk o utbilda sej till astronaut! Åka till Månen! Fan jag hade viljat vara första man på Mars! Jag vill bygga hus där. Helt ensam. Ih! Drömma kan man alltid! Nej men fan. Rymden, jag älskar den! Jag älskar o ligga o kolla på stjärnrna innan jag somnar, de e så jäkl grymt. Man verkligen ser att jorden är rund, kollar man rakt upp så ser man att den böjer sej. O sen se på en viss stjärna ett tag o helt plötsligt bara faller den! Undras hur många stjärnfall de sker en natt. Det känns som om de e många! Antingen e de jag som är så trött att jag ser i syne eller nått, eller så är de som de e.

Jag blir fan deprimerad! vart ut med hund nyss, o så luktade det äkta sommar natt! Det är APRIL! långt ifrån sommare, de ska inte lukta sommar nu! För då blir man bara besviken där de helt plötsligt kommer snö igen! Fast lite härligt är det. De har faktiskt kännts som sommar sedan Lördes. När vi stog där o väntade på bussen. Och de började bli mörkt och alla kom gåendes. Precis som när folk börjar gå hem ifrån torsdagskvällarna typ. Huh! En sommar hade suttit fint just nu.

Nah nu e jag massa trött så gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar