2009-04-07

Jag blir sär snart! Jag kan bokstavligen inte sitta still. Jag kommer på mej själv med att typ vifta med handen eller nått sånt löjligt haha. Mega fult. Dessutom så måste jag börja med geografin strax. Hur jag skäa lära mej alla de där knasiga orden.. har jag ingen aning om. Men jag måste tror jag. Jag vill ha VG faktiskt och det ska jag få! ärligt. Blir det inte ett VG, då ska jag.. jag vet inte. Men typ, sluta äta godis. Eller iallafall nånting jag kan sluta med haha.

Huh, jag är smått uttråkad. Min fot gör ont som in i helvete. Inte när jag int har skor på mej dock. Men hur ofta går man runder i skolan utan skor? Nah. Just nu skulle skor som slutar under den där saken som sticker ut på foten sitta bra. Nånting som inte "skaver" Eller trycker emot. Faktiskt så vill jag dock mer veta VAD det är som gjort att de gör ont. För jag är ganska säker på att de inte var den foten jag slog i lördes. JÄKLIGT säker, för det är högerfoten jag använder mest. haha. Nä men damp.

Bara för de så förtjänar jag pommes tycker jag. Dock så käkade jag tacos ganska precis! Det är inte gott längre! Känner att jag äter de för ofta nu för tiden! Snart kommer jag även att tröttna på pommes säkert! Nah kanske inte! Haha. Det är faktiskt ganska svårt!

Tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar