2009-04-21

Jag får damp bokstavligen. Hade ställt klockan på typ 11 eller nått, o så blir jag väckt 20 över 9 för vi skulle tydligen ha samhälle ändå, så jag stressar som in i helvete, kommer till skolan, och då skulle vi inte ha nån jävla sepe samhälle. De kunde varit bra o få reda på de igår eller nått sånt? Ge mej en anledning till att gå upp 20 över 9 när jag börjar kl 2. Eller kl 1 eftersom att engelskan blev flyttad. Jag hatar verkligen osbeck. Skaffa vikarie eller säg till i tid att man e ledig. Röv kuk. Jag vill byta! Sitter iallfall o käkar min frulle nu, hant inte de innan. Ska strax göra nått annat ha ha ha. Vad kan man föresten göra? Skabb. Borde dock plugga natur. Kom ju ingen vart i skolan med det. Visste ni att ärtorna i kinamix inte är goa?

Ha ha ha. Nej jag e arg nu. Jag vill sova.

Godnatt

1 kommentar:

  1. fatta att jag också blev så jävka FUCKING sur innan :O... jävla piss röv kuk. det kunde dom ju fixat innan igår liksom, för jag hade fan redan planerat att göra saker innan vi började skolan!!

    NK suger...tänk när vi inte har det längre!

    SvaraRadera