2009-04-09

Haj!
Jag vet inte vad de varit med mej idag. Helt jävla död. Nej men fan, typ knark i oboyen i morse? Ungefär de ja. Känner att Seger hatar mej. Jag är VÄLDIGT säker på att hon hajjade att jag chansade på ALLT. Dessutom räckte jag inte upp handen en ända gång. Nej hon hatar sp08a. Så e de. Provet i morse. Vad ska man säga? De gick ju inte massa bra. Jag kunde mest om tätbygder o de där. Tror inte de var en ända fråga på de typ va? Pyramiderna vart helt knas, i boken stog de att Sverige hade en spindelpyramid. Och de fanns en sådan i provet, men så ser absoulut inte sveriges ut! Jä, ett Vg blir de inte. Så får nog vara glad om de blir G. Ha. Fick tillbaka idrottsprovet. Man ska inte ha prov i sådanna ämnen. Ett poäng över G. Hur jävla illa låter inte det? Man kan ju ta de som ett Ig i princip. Dock så övade jag ju ingenting, bara lite på rasten innan. Typ 10 minuter. Men jag la faktiskt ner mer tid på Spanskan. Dock i onödan antar jag. Fick inte tillbaka de provet idag. Nästan bra det. De hade sabbat mitt påsklov annars haha.

Hehe, sitter och är smått beroende av akustiska veritionen av hope & glory. Ärligt den hade minst kommit 2a om han haft den istället! Dumme get. Nej men fan jag vill lära mej spela den på gitarr. Den e non. Hehe.

När e de påskafton? Ska vi till skåne då? jag har ingen koll alls fan. Det känns inte som påsk. Kan bero på att jag inte pallar högtider. Visst de e chill med loven. Men inte mer! Lov hade man väl kunnat ha ändå? De e ju ingen högtid på sport o höstloven? Och sommarlovet? Så avrför inte kalla loven vinter och vår lov då? Då jämnar de upp sej. Fanns jju redan höst och sommar. Hehe. Dock så e sportlovet lite efetr men de e bara för att vintern är så lång så vi förtjänar massa lov extra! Dock så tror jag inte att de e meningen att vi ska ha lov! Vi har prov i både matte och natur nästa vecka, Samhälle veckan därpå. Sen är de en massa andra prov med som jag inte kommer på nå. Men de ska vara 8 st iallafall. Fram till Sommarlovet dock. Nationella inräknade! Det är jäntligen ganska skönt nu, minns inte hur många prov vi hade för några veckor sedan, men de var nog 11 tror jag? Iallafall mer än hälften av dem är avklarade nu. Ockej det var tydligen bara 9. Eller så har jag missat några. Jallefall 6 st är gjorda. Så tre kvar, sen börjar de om på nytt. Jippi, kan knappt vänta.

Jag har ätit upp allt Nicces godis! Han har dålig smak. Enbart sånna där "filidutter", zooapor, kolagrejs, och persikor. Vem äter sådant? Lakris ska de vara! K märken hällst haha.

Mh, en pizza skulle sitta fint nu? De e fan inget kul på tv allas! Det är skärtorsdag! Då ska de vara kul på tv? Jävla strejk! Hahah Nu kom jag o tänka på tidnings ankor boken jag, Lina o Maria satt o läste i bibblan innan hahaha! Så jävla sjuk fan! Det är grejjer som skrivits i olika tidningar. Och de kan missuppfattas! Typ
-bonden spred sin säd
-Brandmännen brinner för strejken
-Två gräsklippare till salu, de går bra, men startar ej.
Nu kom jag inte ihåg de allra roligaste dock. Haha. Borde fan i mej låna den förbaskade boken haha.

nej, nu får de bli film glottande. Men jag pallar inte har sett alla filmer tusen ggr. Och jag pallar inte gå o hyra nån! För jag har svårt för o välja!

Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar