2009-04-16

Haj, jag har kommit på att det är ganska äckligt att vakna ungefär ensam hemma, och så står de en människa man inte vet namnet på i rummet intill. Nah.

Det vart tydligen jordbävning här i Laholm. Eller lite utanför. Konstigt nog så kände jag ingenting? Alla säger att de kändes en jäkla massa. Men jag stog inne vid klockan prick tolv. De minns jag för jag skulle kolla hur lång tid de vart tills mamma kom hem och då vart hon ungefär 2 minuter i. Och då borde jag kännt någonting? Jag gillar inte att missa sådanna här saker.

Vart nyss hos min faster, hon har köpt dator och både hon o hennes man har gått på datorkurs, o ändå är de SÅHÄR inteligensbefriade! Ärligt, jag stog och knäckte mej åt deras hjärnor! När de skulle söka på google så skrev de in typ hund, o så satt gubbfan o letade efter nånstans att klicka vidare på i hundra år o jag ba "tryck på enter bara" o han "Jaaaasså, kan man trycka där?" Sen skulle han söka på katt, och då vart de samma sak o han svarade samma sak när jag sa att han skulle trucka på enter. Sen när de skulle klicka tillbaka på den där pilen, så hittar de inte den, sen tar de den som är klicka framt, o sen frågar de om man verkligen ska klicka på den. Herre min je. Sen skulle min faster försöka, så skulle hon skriva in en adress, och då skrev hon t.ex wwwgooglese, och jag ba du måste ha punk. "Ja juste de glömmer jag hela tiden" Jo nog fan märkte jag de, hon skrev in typ 5 olika adresser o hon hade inte med punkt en ända gång. Igår när Nicce hjälpte dem så sa han att de skulle skriva in www.google.com och man säger ju v istället för w. Så de sitter där o skriver vvv.google.com o sen ba "nähää, de funkar inte." Nej men konstigt? Huh, folk över 50 borde inte få ha dator.

Nu är Måns på radion :D

Ska nog gå o käka nu höhö haj.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera