2009-04-18

Haj haj!
Idag vart första gången detta lovet som jag gick upp kl 12! Det är framsteg det. Har dock inte gjort nått särskillt vettigt haha. Typ käkat frulle, midda, slaggat i solen, och varit på maxi i nästan TRE timmar! Hur de kunde ta så lång tid vet jag inte. Dock så vart vi nere i stan med, så de blev nnog bara 2½ timme. Men ändå. Vad köpte vi? Typ ett nytt koppel till Bazze. Haha. Okej vi vart inne på Lindex ett bra tag med. Jag hatar att handla kläder! Iallafall när de inte är jag själv som ska handla! Det är så ointressant o ba stå o glo. För inte finns de vettiga kläder o glo på där inte. Typ barn kläder till systers unge. Men vafan. Jag kommer aldrig palla köpa kläder till den. Den får vänta tills den fyller mycket år, så ska den få min första gitarr! För den lille jävlen ska bli en gitarr nörd. Om jag så ska banka in en gitarr i hjärnan på den!

Jojo. Ska faktiskt ta tag i de där förbaskade proven nu. Natur först o främst. Måste göra alla frågorna! Tror jag ska göra om de där 60 jag gjort tidigare med. För de vart inte så jätte bra svart på dem. Så de ska jag ägna min tid till resten av denna dag. Kul :)
Nej!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar