2009-04-12

Heeeeeeeeeej.
Jag sover som en vaken stock.
Har nyss kollat på film. Den vart lite läskig! Jag gillar skräckfilmer som man kan tänka sej hända i verkligheten! För de e så tråkigt när de e filmer med typ dracula, vampyrer, pratande djur osv.. sånt som ABSOULUT inte skulle inträffa. Men denna vart faktiskt bra. En mamma och dotter som flyttar ifrån pappan, o så flyttar de in i en mysko lägenhet. Och så börjar det läcka i taket i sovrummet. Brunt o skabbigt vatten. När hyresgubben fixat taket så läcker de igen. Och dottern börjar prata med en liten tjej, som alla tror är en låssas kompis. Fast tjejen har bott i lägenheten ovanför dem, men blev övergiven typ. Eller hon drunknade i en vatten sak som stog på taket. Ingen drydde sej dock. Jallefall mamman tar tabletter o sånt för att hon har migrän opch de gör henne typ förvirrad, och de där vattnet som vart i taket typ förföljer henne. När hon tvättar så finns de i tvättmaskinen, när hon tvättar händerna så finns de där med. Sen dottern när hon är i skolan så ska hon tvätta händerna o så kommer den där övergivna flickan. OCh sätter på alla vattenkranar och spolar i alla toaletter så de blir översvämmning! Med sådant brunt vatten. Och dottern svimmar. När hennes fröken kommer o hittar henne så finns de inget vatten. Och så fortsätter det. Sen i slutet så badar dottern, och när hon är klar så kommer hon och vill läsa en bok, o mamman tror att de e hon som sitter i soffan så hon börjar läsa. Sen hör hon dottern ifrån badrummet. Och så springer hon dit men den där lilla unegn hinner före och börjar spola i toaletten ocg sätter på avtten kranen och de sprutar brunt vatten överallt. Och så försöker hon dränka dottern. Det slutar med att mamman dör och ingen vet anledningen för även denna gång så e allt vatten borta. O sen vart de slut. Och den vart liiiite läskig faktiskt. Naj, kanske inte, men jag satt ensam i mörker och käka godis ffs xD Och min socke vart ut och in och då blir de ännu mer läskigt. Haha. Så nu vill inte jag borsta tänderna! Men jag måste! De känns inte speciellt rena precis haha.

Fan godnatt jag e trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar