2009-04-18

Visst är de mysko att de kan vara sepe kallt på undervåningen och sedan sepe varmt på övervåningen? Just nu håller jag på att frysa knäna av mej! Nyss så höll jag på o svettas ihjäl när jag glodde på tv. Visst den där grejjsen som typ rensar luften eller nått, den är borttagen på mitt gamla/blivande rum. Men de e den fan i mej där uppe också! Det är lite skabb om jag ska vara ärlig!

vet ni vad jag blir arg på? När man kollar på en film, och där finns en non, och så i slutet så visar de sej att non är en förädare, en mördare! Plus att han dör! Det är riiiktigt kassa filmer när de blir så. Från att jag fick reda på att människan vart förädare så satt jag o önskade att de bara vart en dröm för huvudpersonen! Jag är fan i mej sjuk! Haha. Men han vart non o han skulle inte dö, han skulle vara den som räddade alla haha. Nej men ungefär.

Jag är mycket hungrig, fasten att jag krängde i mej en fet lång vitlögsbaguett sån som man värmer i ugnen. En tallrik med sånn där pasta med fyllning, i detta fallet ostfyllning. Inte världens goaste lukt dock. Och till sist en tallrik med massa tomat! Jag blev inte mätt! Ibland får jag känslan av att man blir hungrigare efter att man har ätit? Det kan inte vara bra, man äter för att bli mätt?

Nu ska nog hund ut lite, vi ska dock gå haha. Tror int han pallar dra mej varje promenad. Kan inte vara bra för honom. Några gånger i veckan får räcka! Imon ska jag börja plugga inför proven! Matten kan jag halft redan dock. Men de e jobbigt med de där volym grejjsen, typ hur många kubik cm går de på 5 mm osv.. Sen finns de nått annat sånt ord som jag blandar ihop. Och de e inte alls kul, och jag kommer bara få G! Och jag vill ha mitt MVG! Han säger att jag ligger på VG nu även om jag bara får G på Nationella, så då kan jag ju absoulut inte nöjja mej med ett G på detta provet! Eller hur? Nej, de går inte för sej!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar