2009-04-02

Nu är 2 prov till avklarade! Nu i efter han så tycker jag att jag borde tränat på spanskan ända sedan vi började gymnasiet! Jag prioriterade bort en massa som jag tänkte att hon inte skulle ta med, o så la jag ner en massa tid på annat som jag trodde var viktigare. Nästan inget av det kom med. Vafan jag kunde bara glosorna till tre kapitel, glosorna till de andra kom. TACK. Jag är emot prov! Vi hade även jympa prov. Där blir jag glad om jag får G. Började träna en halv timme innan lektionen. Hm. Nä men jag ska ta tag i skolan nu. Men jag vill hoppa av! Jag trivs inte alls, och har aldrig gjort. Och nu är de snart ett år sedan Polen dessutom. Fan jag vill dit igen!

Nah, de blir antagligen inget lödde på söndag ändå. Mamma vägrar köra. Så nu blir de ner till torgan o köpa godis. Måste ha lite tröst.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar