2009-04-03

hifws! Jag e lite smått arg! Fick bara 16p på dataprovet :S Ärligt talat! de kan inte stämma! SÅ dåligt gick de inte! Därimot fick jag VG- på svenska uppsattsen och de vart ganska mycket över förväntan! De hade jag absoulut inte räknat med. Alltid när jag fick tillbaka uppsattser o sånt skit på högstadiet så vart kanterna fulla utav tecken jag int fattade, o ord vart understrukna mm.. Jag tror jag hade 4 krumelurer i kanterna, och den vart de 3 ord och 1 särskrivning som vart understrukna! Och felet vart mest att jag hade lite kasst ordföråd, och jag skrev skitkasst eller nått. Det var okej att jag skrev de men hon tyckte de förstördes haha. Och om jag skrivit lite mer så hade de kunat bli riktigt VG! Fan jag e stolt nu! De borde firas!

Helvete vad varmt de e. Blir nog att släppa ut djuren lite :)
Haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar