2009-04-25

Halloj. Jag är trött o klockan är inte mer än halv 11?
Har vart i Ängelholm idag, som jag nog redan sagt? Det vart väl så där. Jo de vart najs. Men fan haha. Ängelholmsdjurpark är inte lika kul mer. Ärligt. Jag följde mest med för kaninerna! o så finns det bara EN sort! Ärligt? Dessutom så kunde man knappt se in till dem, för massa grisiga små ungar hade stoppat in sina nappar i gallret o skrivit brev "Till kaninungarna från Jobbiga ungen på äckelgatan" Hallå? Som om kaninungar snuttar napp? Har aldrig hajjat poängen med napp. Hade aldrig nån när jag vart liten för jag tyckte tydligen den vart äcklig? Haha. Sen efter att vi vart där så drog vi till nått ställe för Patrick skulle köpa myskankor. hujeda mej! Sådanna saker är läskiga! Fast de vart lite söta med. Men fan, hundarna som fanns där hade jag föreslagit att köppt istället. Vad ska man med ankor till ärligt talat? Visst Patrick o fåglar.. han går ju med dem i koppel o så. Men ändå? "Hej jag heter Patrick, och jag har 3 myskankor, gåsar, höns, blablabla..." Huja.

Äh jag tror jag börjar bli sjuk.

Haj

1 kommentar: